مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:512022-12-21سياسي

استقبال مردم از شهدای گمنام نشانه پایبندی به انقلاب اسلامی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: استقبال مردم از شهدای گمنام نشان داد ملت تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار دوم رضا عباسی در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در شهر شندآباد شهرستان شبستر اظهار کرد: استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان از شهدای گمنام نشان داد ملت ما شهید دوست و شهید پرور هستند و تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی افزود: در یادواره های شهدا باید به این دو نکته توجه کرد که دفاع مقدس و مقاومت چه دستاوردهایی برای ما به ارمغان آورده است و همچنین زندگی و منش شهدای عزیزمان چه الگوهایی برای وضعیت کنونی در اختیار ما قرار می دهد.

امیر عباسی درباره دستاوردهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: امروز اگر ما از اعتلای نظام و انقلاب صحبت می کنیم همه آن ها به برکت خون شهیدان است.

فتح قله های افتخار، پیشرفت و اقتدار همگی نتیجه عبور از گردنه های صعب العبور در سایه رشادت های شهداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه عبور از هر گردنه تاریخی باوجود تحمیل هزینه های زیاد دستاوردهای بزرگ و ماندگاری برای ما به ارمغان آورده است، تصریح کرد: ما برای پیروزی انقلاب اسلامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از شهدای گمنام نشانه پایبندی به انقلاب اسلامی است

استقبال مردم از شهدای گمنام نشانه پایبندی به انقلاب اسلامی است