مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-21اقتصادي

الجزائر: تعیین سقف قیمت نفت بی ثبات کننده بازار است


وزیر انرژی الجزائر که کشورش از تامین کنندگان اصلی گاز اروپاست، تصمیم اتحادیه اروپا در تعیین سقف قیمتی برای گاز را یک طرفه و بی ثبات کننده بازار توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الطاقه، محمد عرقاب، وزیر انرژی و معادن الجزائر تصمیم اتحادیه اروپا در تعیین سقف قیمتی برای گاز را یک طرفه و بی ثبات کننده بازار توصیف کرد.

عرقاب روز سه شنبه در جریان فعالیت های روز انرژی الجزائر-آلمان گفت که بازارهای گاز باز، شفاف و بدون محدودیت یا تبعیض در حال حاضر بیش از یک ضرورت شده است.

وزیر انرژی الجزائر با بیان اینکه سقف قیمت گاز می تواند امنیت و ثبات بازار انرژی را تهدید کند، گفت: الجزائر یک تامین کننده مطمئن گاز است که به آن امکان می دهد تامین کننده قابل اعتماد برق با کارایی بالا باشد، به ویژه که ظرفیت تولید بیش از 25 هزار مگاوات دارد که می تواند روزانه 19 هزار مگاوات آن را برای صادرات تامین کند.

عرقاب همچین گفت که کشورش در حال حاضر در حال بررسی مجدد ساخت خط لوله گاز ساردینیا گالسی با مشخصات و استانداردهای فنی است که می تواند عملیات صادرات هیدروژن و آمونیاک در آینده  به اروپا و به ویژه آلمان را هم انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزائر: تعیین سقف قیمت نفت بی ثبات کننده بازار است

الجزائر: تعیین سقف قیمت نفت بی ثبات کننده بازار است