مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-21اقتصادي

حمل و نقل عمومی تبریز نیازمند 1000 دستگاه اتوبوس است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در کلانشهر تبریز برای ارایه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی به فعالیت 1000 دستگاه اتوبوس نیاز است در حالی که این خدمات با لحاظ اتوبوس های شرکت واحد و بخش خصوصی با 50 درصد و از طریق 500 دستگاه اتوبوس انجام می شود.

- یعقوب وحیدکیا، در گفت وگو با ایسنا، افزود: در پنج سال گذشته به علت فرسودگی اتوبوس ها و اتمام تعهدات بخش خصوصی، حدود 220 دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز خارج شده و جایگزینی برای آنها نشده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده تا پایان امسال 300 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز افزوده شود، اظهار کرد: از این تعداد برای تامین 100 دستگاه با استفاده از منابع شهرداری با شرکت های تولید خودرو سنگین قرارداد منعقد شد که از این تعداد 35 دستگاه تحویل شده و مقرر شده بقیه نیز تا پایان سال تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: از محل قراردادهای وزارت کشور نیز 150 دستگاه اتوبوس ثبت نام شده است که از این تعداد فقط 14 دستگاه تحویل شده و پنج دستگاه اتوبوس نیز به زودی تحویل این ناوگان می شود.

وی افزود: در حدود هفت سال گذشته غفلت دولت و مدیریت شهری از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی موجب پایین آمدن عملکرد مربوط به این حوزه در تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل عمومی تبریز نیازمند 1000 دستگاه اتوبوس است

حمل و نقل عمومی تبریز نیازمند 1000 دستگاه اتوبوس است