مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-21حوادث

دو چالش عمده منابع طبیعی در استان سمنان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان سمنان از خشکسالی و گرد و غبار و آتش سوزی به عنوان دو چالش عمده منابع طبیعی در استان تام برد.

- سرهنگ علیرضا ابوطالبی 30آذر در آیین تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی موثر در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در شهرستان دامغان اظهار کرد: تعامل نیروی انتظامی با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه های ملی دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خواستار همراهی نیروی انتظامی با منابع طبیعی شد و با تأکید بر اینکه همکاری و تعامل نیروهای انتظامی با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه های ملی دارد، گفت: نقش همکاری و همراهی مناسب نیروی انتظامی با منابع طبیعی و آبخیزداری در جلوگیری و کاهش جرایم، تخریب و تصرف اراضی ملی بر کسی پوشیده نیست و برای حفظ طبیعت باید این تلاش و همکاری ها ادامه داشته باشد.

سرهنگ ابوطالبی با بیان اینکه دو چالش عمده، منابع طبیعی را تهدید می کند،ادامه داد: آتش سوزی و حریق در عرصه های منابع طبیعی و از جمله مراتع و جنگل ها و همین طور پدیده خشکسالی و گرد و غبار از چالش های مهمی است که عرصه های منابع طبیعی استان سمنان را به شدت تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو چالش عمده منابع طبیعی در استان سمنان

دو چالش عمده منابع طبیعی در استان سمنان