مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-21سياسي

کشف و شناسایی کارگاه تولید کودشیمیایی تقلبی در کبودراهنگ


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و شناسایی کارگاه تولید کودشیمیایی تقلبی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و شناسایی کارگاه تولید کودشیمیایی تقلبی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

علی اکبر کریم پور اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی انجام شده در حوزه تولید و توزیع کودهای تقلبی یک کارگاه تولید و توزیع کود تقلبی توسط اطلاعات سپاه ناحیه کبودراهنگ کشف و شناسایی شد.

وی افزود: این کارگاه اقدام به تولید کود تقلبی از نوع کودهای20*20*20 (NPK) و کود سولفات آمونیوم می کرد که توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) هشت تن کود تقلبی به ارزش ریالی 3.

5 میلیارد ریال از این کارگاه در شهرستان کبودراهنگ کشف و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: متهم در این کارگاه با مخلوط کردن خاک سفید، نمک، پودر سنگ و رنگ دانه و بسته بندی آن در کیسه های 10 کیلویی کود(NPk) با برند کشور هلند و کیسه های 50 کیلویی سولفات آمونیوم با برند یک شرکت ازبکستانی قصد داشت کودهای تولیدی را در بازار توزیع کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعزیرات و اداره صمت، محموله های تولیدی توقیف و فرد خاطی بازداشت شد و پرونده کشفیات برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی و دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و شناسایی کارگاه تولید کودشیمیایی تقلبی در کبودراهنگ

کشف و شناسایی کارگاه تولید کودشیمیایی تقلبی در کبودراهنگ