مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-21سياسي

اخبار جعلی آموزش را دچار مشکل کرده است


رسانه ها این توانایی را دارند که در جامعه هدف موج و تنش ایجاد کنند و برای مقابله با این امواج اولین قدم آگاه سازی و توانمند کردن افراد در مقابل اخبار و اطلاعاتی است که به آنان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا به عنوان مزایای آموزش غیرحضوری در نظر بگیریم؛ عدم مشاهده نزدیک در فرآیند آموزش، دوری از گروه همسالان و بازی نکردن با آنان و عادت کردن به فضای مجازی از معایب آموزش طولانی مدت به شکل غیرحضوری بود.

با این وجود نمی توان از این مساله غفلت کرد که دانش آموزان نسل جدید دیگر با تکنولوژی گوشی های هوشمند و فضای مجازی عادت کرده اند و لازم است در این زمینه در کنار اعمال محدودیت های سنی، سواد رسانه ای مناسبی به دانش آموزان برای مواجهه صحیح با این فضای مجازی آموزش داد.

باقر امیری کارشناس مسائل آموزش و پرورش در یادداشتی که در اختیار مهر قرار داده است به ضرورت آموزش سواد رسانه ای در میان دانش آموزان پرداخته است.

پیشرفت های سریع در عرصه تکنولوژی و فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات و افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی و عرضه فراوان اطلاعات و اخبار گوناگون؛ اهمیت آشنایی و آگاهی دانش آموزان برای چگونگی استفاده از اطلاعات و اخبار رسانه ها و درک درست و ارزیابی دقیق همراه با دید انتقادی و تردید نسبت به اخبار و اطلاعات ارائه شده یکی از اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار جعلی آموزش را دچار مشکل کرده است

اخبار جعلی آموزش را دچار مشکل کرده است