مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-20اجتماعي

راهداران مسیر خدمت شهید محسوب می شوند


مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: راهدارانی که در مسیر خدمت جان خود را از دست دهند شهید محسوب شده و به این درجه مفتخر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین پارسایی شامگاه سه شنبه در دیدار با راهداران استان اردبیل اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال های اخیر برای حل مشکلات اساسی مانند بیمه تکمیلی رانندگان و فعالیت ایثارگران در بخش حمل و نقل راه حل ارائه و شرایط را تسهیل کرده است.

وی با اشاره به حذف عدم سوءپیشینه از شرایط کارت هوشمند رانندگان خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر موضوع برگ سبز کامیون ها حل شده و برگ سبزی که پلیس صادر می کند به عنوان سند مالکیت شناخته شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشکل عمده جامعه حمل و نقل را نبود آگاهی از قوانین حمل و نقل از سوی سیستم قضایی اعلام کرد و گفت: دادستان اردبیل همکاری تنگاتنگی در بحث تسهیل گری حمل و نقل دارد و این نشان می دهد که دادستان به عنوان مدعی العموم به همه دغدغه ها و مشکلات حمل ونقل و مشکلات بخش دولت واقف است.

پارسایی با اشاره به اینکه لایحه توسعه حمل و نقل در کمیسیون عمران نهایی شده و به زودی به صحن علنی می آید، تصریح کرد: در این لایحه احکام جدیدی برای راهداران در نظر گرفته شده است که از جمله آن شهید قلمداد شدن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران مسیر خدمت شهید محسوب می شوند

راهداران مسیر خدمت شهید محسوب می شوند