مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-20سياسي

رزمایش کمک مومنانه سپاه در آستانه شب یلدا


جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: در آستانه شب یلدا بسته های حمایتی به ارزش 600 هزارتومان در بین جامعه هدف این رزمایش مومنانه توزیع می شود.

- سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان امروز در حاشیه رزمایش توزیع بسته های حمایتی به مناسبت شب یلدا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این رزمایش در راستای کمک های مومنانه مجموعه سپاه و بسیج طی دو سال گذشته انجام شده است.

وی فرارسیدن شب یلدا را مناسبتی خاص در نزد ایرانیان دانست و ادامه داد: در این شب که دل ها به هم نزدیک می شود، یکی از برنامه های سپاه و بسیج استان اختصاص بسته های حمایتی به هم استانی های عزیز است.

سردار باقری از اختصاص 170 میلیارد ریال توسط سپاه به پایگاه های مقاومت بسیج  محلات خبر داد و گفت: بسته به نیاز شهرستان های بسته های حمایتی به ارزش 600 هزارتومان در بین جامعه هدف و کم برخوردار به صورت مومنانه توزیع می شود.

در عین حال از ظرفیت خیرین نیز در این راستا استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: محتوای این بسته های حمایتی بر اساس نیاز جامعه هدف تعیین می شود و متناسب با ذائقه ی مردم هر شهرستان خواهد بود.

سردار باقری با بیان اینکه یلدای امسال یلدای فاطمی است، خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه و اجرای برنامه های فرهنگی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت از اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه سپاه در آستانه شب یلدا

رزمایش کمک مومنانه سپاه در آستانه شب یلدا