مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-20سياسي

3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی در شب یلدا توزیع می شود


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان ایلام به مناسبت شب یلدا توزیع خواهد شد.

- طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره طرح های ویژه شب یلدا و کمک به نیازمندان گفت: 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان ایلام توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که این بسته ها هم اکنون نیز در آستانه شب یلدا در سراسر استان در دست توزیع است افزود: این بسته های غذایی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروه های خیریه تدارک دیده شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یاد ماندنی و دلجویی از خانواده های نیازمند گفت: کمیته امداد در همه شهرستان ها و مناطق استان آمادگی دارند زمینه حضور این افراد در کار خانواده های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان را در شب یلدا فراهم کنند.

طاهری به دیگر برنامه های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و گفت: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران استانی در شب یلدا تعدادی از مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی در شب یلدا توزیع می شود

3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی در شب یلدا توزیع می شود