مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-20اقتصادي

اخذ مجوز کارخانه نوآوری آب در اردبیل/ 90 درصد مصرف آب استان در بخش کشاورزی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از صدور مجوز احداث کارخانه نوآوری آب در اردبیل خبر داد و گفت: کارخانه نوآوری آب بستری برای شکل گیری شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، علی حیدری اناری در جلسه بررسی اکوسسیتم نوآوری و فناوری صنعت آب استان، اظهار کرد: کارخانه نوآوری آب در استان اردبیل بستری برای شکل گیری شرکت های دانش بنیان به منظور حل مشکلات و نیازهای حوزه آب خواهد بود.

وی تبدیل ایده به محصول را یکی از اهداف مهم در راه اندازی کارخانه نوآوری آب عنوان کرد و افزود: بسترسازی و حمایت از افراد خلاق، مراکز رشد و شرکت های فناور و دانش بنیان جهت پاسخ به نیازهای بخش آب از مواردی است که به دنبال آن هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مصرف آب استان در بخش کشاورزی است، ادامه داد: بر اساس الگو و استاندارد کشت در شبکه 70 هزار هکتاری مغان دو برابر بیشتر از سایر شبکه های آبیاری آب مصرف می شود که نیازمند ورود فناورانه جهت حل این چالش هستیم.

 حیدری اُناری با تاکید بر اینکه موضوع پرتی آب یکی از عواملی است که به کمبود آب دامن می زند، تصریح کرد: در برخی از مناطق به صورت خوش بینانه 30 درصد پرت و نشت آب به زمین را داریم که به با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز کارخانه نوآوری آب در اردبیل/ 90 درصد مصرف آب استان در بخش کشاورزی است

اخذ مجوز کارخانه نوآوری آب در اردبیل/ 90 درصد مصرف آب استان در بخش کشاورزی است