مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-20سياسي

توزیع 16 هزار بسته یلدای فاطمی توسط سپاه صاحب الامر(عج) در قزوین


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل بیت(ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رزمایش بزرگ کمکهای مومنانه یلدای فاطمی در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی می فرمایند؛ که از دنیا سه چیز است که محبوب من است، تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: قرآن کریم مهمترین سند برای هدایت بشر است و افراد به واسطه قرآن کریم به کمال می رسند و هر فردی که به این معجزه الهی متمسک شود دچار انحراف میشود.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: قرآن کریم از احسان و سیره حضرت زهرا(س) به عنوان سند افتخار یاد می کند و این سیره باید الگوی زندگی ما باشد، بر این اساس نیز دستگیری از نیازمندان موجب سعادت دنیا و آخرت می شود.

وی افزود: در راستای عمل به سیره فاطمی و اهل بیت(ع) و با توجه به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی و شب یلدا، 16 هزار بسته یلدای فاطمی ویژه شب یلدا بین جامعه هدف در سطح استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 16 هزار بسته یلدای فاطمی توسط سپاه صاحب الامر(عج) در قزوین

توزیع 16 هزار بسته یلدای فاطمی توسط سپاه صاحب الامر(عج) در قزوین