مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-20سياسي

همدان میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود


مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با ایام فاطمیه 6 شهید گمنام در استان همدان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هادی آزادی ظهر سه شنبه در جلسه تشریح جزییات آیین استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام استان همدان ، با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه 6 شهید گمنام در استان همدان تشییع و خاکسپاری خواهند شد، گفت: سن این شهدا در زمان شهادت بین 18 تا 24 ساله بوده است.

وی اظهار کرد: شهدای گمنام بر گردن تک تک ما حق دارند و این شهدا در طی 37 سال گذشته با چه زحماتی توسط کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی و پیکرشان به وطن بازگشته و مورد استقبال مردمی قرار گرفته اند.

آزادی افزود: در استان همدان در طول سالیان گذشته میزبان 154 شهید در 54 نقطه یادمانی استان همدان بودیم که بر روی دستان مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان تشییع و تدفین شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه یادمان ها وضعیت مطلوبی داریم، گفت: بیش از 95 درصد یادمان های استان به صورت کامل تکمیل شده و محلی برای مراجعه اقشار مختلف جامعه است و این شهدا می توانند چراغ راه و هدایتگر جامعه ما باشند.

وی تصریح کرد: ممکن است سال های بعد برای نسل های آینده سوال شود که این یادمان ها نمایانگر چه است، این شهدا سفیر حقانیت انقلاب و پیروزی انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود

همدان میزبان 6 شهید گمنام خواهد بود