مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-20سياسي

برخی حوزه های مدیریتی، نیاز به دید مادرانه دارد


مشاور امور بانوان رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی حوزه های مدیریتی در کشور برای رسیدن به موفقیت نیاز به نگاهی مادرانه دارند و اگر در این حوزه ها شکست خورده ایم علتش حضور مردان در عرصه های مدیریتی این حوزه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، معصومه پاشایی صبح امروز سه شنبه 29 آذرماه در نشستی با جمعی از زنان شاغل در ستاد سازمان گفت: زنان در هر عرصه و جایگاهی که مشغول به ارائه خدمت هستند باید به قدری خوب کار کنند که زمینه ای برای تکرار حضور زنان در آن عرصه فراهم شود.

وی با تاکید بر این که زنان در محل کار باید از یکدیگر حمایت کنند، اظهار داشت: متاسفانه در مواردی به دلیل کمبود جایگاه برای زنان، شاهد برخی بی اخلاقی ها در این زمینه هستیم اما حمایت زنان از یکدیگر و جدیت آنان در کار موجب افزایش جایگاه های برتر برای زنان و رفع این بی اخلاقی ها خواهد شد.

به گفته وی گاهی برخی مشوق ها که برای خانم ها در نظر گرفته می شود با این هدف است که خانم ها بیشتر در خانه بمانند و سرکار نیایند در حالی که باید نوع مطالبات ما به گونه ای باشد که حضور خانم ها در محل کار را محدود نکند.

پاشایی افزود: ما باید در بیان مطالبات و نیز قانون گذاری ها به گونه ای اقدام کنیم که آینده دختران و زنانی را در نظر داشته باشیم که به شغل احتیاج دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی حوزه های مدیریتی، نیاز به دید مادرانه دارد

برخی حوزه های مدیریتی، نیاز به دید مادرانه دارد