مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:462022-12-20سياسي

موکب دار کرمان: نمی گذاریم به مهمانان حاج قاسم بد بگذرد


 خبرگزاری فارس _کرمان؛ مهسا حقانیت: امین گزستانی ، جوان کرمانی که تا همین چند سال قبل با سرپنجه های هنرمندش زخمه بر تار و سه تار می زد، حالا با همان دستان بر زخم های مردم مرهم می گذارد، او با میزبانی از هزاران هزار زائر در پیاده روی اربعین در کربلای معلی و مهمانان حاج قاسم در کرمان حالا مهمان نوازترین موکب دار کرمانی ست و تمام توانش را پای کار آورده تا به مهمانان حاج قاسم خوش بگذرد.

 وقتی امین آقا امین دختران بندرعباسی شد مردی جوان و لاغراندام با قدی بلند و ریش مشکی، کلاه بافتنی سبزرنگ، کاپشن چرم سیاه، سر به زیر و خنده رو با چشمانی نافذ و نجیب.

با دیدن ظاهرش اولین تصویری که به ذهن می آید، تصویر فرماندهان جوان جنگ است، راستش را بخواهید، او هم امروز یک فرمانده است، فرماندهی در خط مقدم خدمت به مردم.

 فرقی نمی کند درد، کجا باشد و از چه باشد، گزستانی فقط می خواهد مرهم باشد، آن شب سرد زمستانی کرمان را دختران بندرعباسی تا آخر عمرشان فراموش نمی کنند، سوز سرما از یک طرف، تنهایی و غریبی از سوی دیگر.

 با یک اتوبوس به گلزار شهدا آمده بودند، بی آنکه خبری بدهند که دارند می آیند، ساعت از یک نیمه شب گذشته بود که به مزار حاج قاسم رسیدند، آن وقت شب جرأت نمی کردند پای شان را از اتوبوس بیرون بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب دار کرمان: نمی گذاریم به مهمانان حاج قاسم بد بگذرد

موکب دار کرمان: نمی گذاریم به مهمانان حاج قاسم بد بگذرد