مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-20دانش

شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان شرکت کننده در شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1403-1402 می توانند از روز پنجشنبه اول دیماه 1401 تا دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران .

- داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدرک زبان در هنگام مصاحبه ضروری است در غیر اینصورت قبولی آن ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

8.

تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی9.

بارگذاری عکس 4*3در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

در صورت قبولی در آزمون با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.

شرایط ورود به دوره پزشکی از لیسانس:1) واجد شرایط عمومی تحصیل رایگان در جمهوری اسلامی ایران2) فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته یکی از رشته های گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی باشند - بر اساس رای مورخ 9 آذرماه 1400 هیات عمومی دیوان عدالت اداری، دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی نیز مجاز به شرکت در این آزمون هستند؛ این دسته از داوطلبان با توجه به اینکه معدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس برگزار می شود

شانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس برگزار می شود