مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-20سياسي

خیران در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت کنند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لامرد گفت: خیران و مردم می توانند در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت داشته باشند.

- لامرد - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لامرد گفت: خیران و مردم می توانند در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت داشته باشند.

احمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و همراهی مردم وخیرین اظهار داشت: هر کدام یک از افراد جامعه با هر مبلغی هرچند کوچک و ناچیز برای دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را بدست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام های موثری را برداریم.

وی با بیان این مطلب که هدف از برگزاری و دورهمی شب یلدا استمرار صله رحم است، افزود: فرهنگ نوع دوستی از نمادهای دینی ما ایرانیان است، و ما می توانیم شب یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های نیازمند یک شب خاطره انگیز همراه با مهربانی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لامرد گفت: امید است در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی توسط خیرین نیک اندیش گرمابخش محفل خانواده های نیازمند در این شب های سرد باشیم و شادی ایتام و نیازمندان را میهمان شادی یلدای خود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت کنند

خیران در تامین اقلام شب یلدا برای محرومان مشارکت کنند