مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-20سياسي

31 اندیشکده قانونگذاری و حکمرانی در کشور راه اندازی می شود


عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس از راه اندازی این اندیشکده تاکنون چهار استان از جمله مازندران خبر داد و گفت: - 31 اندیشکده قانونگذاری ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرهادی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم کشاورزی مازندران با اظهار اینکه 31 اندیشکده قانونگذاری و حکمرانی در استان های کشور راه اندازی می شود، افزود: این اندیشکده تاکنون در چهار استان کشور از جمله گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و کرمان فعال شده است.

وی دانشگاه ها را محوریت راه اندازی این اندیشکده ها برشمرد و از آن به عنوان بازوان قدرتمند علمی و نخبگی در استان ها یاد کرد و گفت: سعی می شود با بهره گیری از ظرفیت نخبگان نسبت به شناسایی و رفع مشکلات مناطق مختلف کشور اقدام شود.

وی با عنوان اینکه خروج های هر اندیشکده در اختیار مرکز پژوهش های مجلس قرار می گیرد و سرانجام منجر به تصویب قانون خواهد شد، گفت: فلسفه ایجاد این اندیشکده ها حکمرانی فانتزی نیست و این اندیشکده با عضویت رؤسای دانشگاه ها و نخبگان فعالیت می کند.

اسدالله تیموری رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران نیز با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی نسبت به شناسایی آسیب ها و بررسی مطالبات تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 اندیشکده قانونگذاری و حکمرانی در کشور راه اندازی می شود

31 اندیشکده قانونگذاری و حکمرانی در کشور راه اندازی می شود