مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-20اقتصادي

تلخی گرانی بر شیرینی شب یلدا چیره شد/ بازار از رونق افتاد


با وجود آنکه انتظار می رفت تب وتاب برای خرید تنقلات یلدایی در آستانه شب یلدای امسال رونق بیشتری بگیرد اما بیشتر خوراکی های یلدایی از میوه گرفته تا آجیل و خشکبار طعم گرانی گرفتند و همین مسئله اشتیاق مردم را برای خرید بسیاری از اقلام کور کرده است.

- ایسنا/گلستان با وجود آنکه انتظار می رفت تب وتاب برای خرید تنقلات یلدایی در آستانه شب یلدای امسال رونق بیشتری بگیرد اما بیشتر خوراکی های یلدایی از میوه گرفته تا آجیل و خشکبار طعم گرانی گرفتند و همین مسئله اشتیاق مردم را برای خرید بسیاری از اقلام کور کرده است.

تفاوتش با شب های دیگر تنها یک دقیقه است همین 60 ثانیه ناقابل او را از دیگر شب ها متمایز کرده اما با این حال بهانه خوبی برای تزریق دوباره عشق، امید و شور زندگی در جمع باصفای خانواده است، پاییز با همه زیبایی هایش پای رفتن گرفته و زمستان در سراشیبی آمدن است گرچه زمستان با سوز سرما می آید اما ایرانی ها در بلندای شب یلدا، اجاق خاطره ها را روشن می کنند تا در مسیر عطوفت و مهرورزی به هم پیوند بخورند و در پیچ و خم زندگی اسیر سردی فاصله ها نشوند.

در زمستانیِ روزگار، شب یلدا گرمابخش خانه ها می شود و خانواده های ایرانی در بلندترین شب سال گرد هم می آیند و برای مهر، عشق و ایمان می نوازند و ساز زندگی را در شب چله برای زمستان کوک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی گرانی بر شیرینی شب یلدا چیره شد/ بازار از رونق افتاد

تلخی گرانی بر شیرینی شب یلدا چیره شد/ بازار از رونق افتاد