مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-20اجتماعي

رفع نقاط حادثه خیز لرستان نیازمند عزم ملی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 105 نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد، عنوان کرد: رفع مشکل نقاط حادثه خیز نیازمند عزم ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مرتضی شیروانی امروز در نشست خبری با خبرگزاری های لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین انتظار مردم از اداره کل راهداری به راه روستایی مربوط می شود، اظهار کرد: 176 کیلومتر آزاد راه، 469 کیلومتر چهار خطه، 666 کیلومتر راه اصلی، 570 کیلومتر راه فرعی ، 24 کیلومتر راه بین شهری، 4 هزار و 190 کیلومتر راه روستایی و 1901 راه شوسه در لرستان وجود دارد.

وی افزود: در مجموع 7 هزار و 990 کیلومتر راه در استان وجود دارد که کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور را تشکیل می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در سفر رییس جمهور به استان 330 میلیارد تومان برای راه های روستایی مصوب شد که با جذب آن توانستیم 220 کیلومتر راه روستایی را بسازیم همچنین 171 کیلومتر راه آسفالت کنیم.

شیروانی بیان کرد: با توجه به اینکه اولویت ما روستاهای بالای 20 خانوار است اگر اعتبار مورد نیاز تخصیص داده شود ظرف 4 سال همه راه های روستایی بالای 20 خانوار ساخته و آسفالت می شود.

وی در خصوص روشنایی محورهای استان نیز توضیح داد: با توجه به محدودیت اعتباری وزارتخانه اولویت نصب روشنایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز لرستان نیازمند عزم ملی است

رفع نقاط حادثه خیز لرستان نیازمند عزم ملی است