مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-20سياسي

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد


فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع نتایج بهتری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان رودسر مسائل و مشکلات کنونی جامعه را به ویژه در حوزه اقتصادی قابل درک ذکر کرد و گفت: اگر قرار است سفره های مردم به سمت بهتر شدن پیش برود باید جدی تر به آن توجه شود.

وی یکی از دغدغه ها و نگرانی ها را موضوع تسهیلات و بودجه از سوی دولت در راستای اشتغال عنوان کرد و افزود: متأسفانه تسهیلات و بودجه در نظر گرفته شده در مسیر مورد نظر قرار نمی گیرد.

شهاب زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی و با برنامه ریزی و کار کارشناسی تلاش بر این است تا تسهیلات در مسیر واقعی خود قرار بگیرد، اضافه کرد: با قرار گرفتن تسهیلات در مسیر واقعی قطعاً بیشترین انتفاع را در حوزه اشتغال شاهد خواهیم بود.

فرماندار رودسر از اجرای پروژه های مختلف حوزه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: شهرستان رودسر در برخی از حوزه های کشاورزی بویژه تولید فندق، گل گاو زبان رتبه و جایگاه برتر استان را به خود اختصاص داده اما متأسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید از این ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد