مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-20سياسي

اعلام عزای عمومی در پی حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه


در پی حادثه آتش سوزی سرویس کارگران در شهر نقنه که منجر به جان باختن تعدادی از مصدومان شد؛ فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت، - روز پنج شنبه را در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در بخشی از این پیام آمده است: اینجانبان این مصیبت جانسوز را به تمامی هم استانی های عزیز، مخصوصاً مردم فهیم شهرستان شهیدپرور بروجن، شهر نقنه و ایل بزرگ قشقایی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی بهبودی و سلامتی برای آسیب دیدگان حادثه، طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت می نماییم.

به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده های محترم به ویژه مردم شهر نقنه روز پنج شنبه یکم دی ماه 1401 در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام می شود.

فتاح کرمی، فرمانداری بروجن در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه شمار جانباختگان حادثه آتش سوزی مینی بوس حامل کارگران به پنج نفر رسید.

وی گفت: کمیته ای متشکل از بخشدار، تامین اجتماعی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شد تا به موضوع بیمه، مستمری، هزینه درمان، مرخصی پزشکی و.

این افراد رسیدگی و مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی در پی حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه

اعلام عزای عمومی در پی حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه