مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-20بين الملل

بایدن: در قبال روند فزاینده یهودستیزی در آمریکا ساکت نخواهم ماند


رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی حین میزبانی از یک جشن یهودیان در کاخ سفید وعده داد که در مواجهه با یهودستیزی فزاینده در کشورش ساکت نخواهد ماند.

- رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی حین میزبانی از یک جشن یهودیان در کاخ سفید وعده داد که در مواجهه با یهودستیزی فزاینده در کشورش ساکت نخواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در جریان شرکت در مراسمی که کاخ سفید به مناسبت جشن یهودی حنوکا برگزار کرد، اظهار کرد: من ترس و درد و نگرانی شما از این خباثت و سمی که دارد بیش از حد عادی می شود را تصدیق می کنم.

سکوت به معنی همدستی است.

ما نباید ساکت بمانیم.

من ساکت نخواهم ماند.

آمریکا ساکت نخواهد ماند.

بر اساس اعلام سازمان موسوم به لیگ ضد افترا ، آمریکا در سال 2021 رکورد جدیدی را با 2717 مورد اقدام یهودستیزانه همچون حملات فیزیکی و لفظی و آسیب به اموال ثبت کرده که یک افزایش 34 درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان داده است.

همچنین کمیته یهودی آمریکا که یکی از قدیمی ترین سازمان های حامی یهودیان این کشور است در گزارشی اعلام کرد، 39 درصد یهودیان آمریکا تصدیق کردند آنها به دلیل نگرانی درباره یهودستیزی رفتارشان را تغییر داده و فعالیت هایشان را محدود ساخته و یهودی بودن خود را مخفی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: در قبال روند فزاینده یهودستیزی در آمریکا ساکت نخواهم ماند

بایدن: در قبال روند فزاینده یهودستیزی در آمریکا ساکت نخواهم ماند