مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-20دانش

مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی در کرج برگزار می شود


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی قربانی روز سه شنبه 29 آذرماه در نشست خبری که در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد، با بیان اینکه این مرکز نخستین و مهمترین واحد آموزش علوم منابع طبیعی در ایران است، گفت: انستیتو جنگل و مرتع سال 1341 در دانشکده کشاورزی راه اندازی و در سال 1345 گروه آموزشی جنگلداری و صنایع چوب با انستیتو جنگل و مرتع تلفیق و دانشکده جنگلداری در این مکان تاسیس و در سال 1351 به دانشکده منابع طبیعی تغییر نام پیدا کرد.

قربانی با اشاره به تلاش های دکتر کریم ساعی در علوم منابع طبیعی کشور، گفت: دانشکده منابع طبیعی که از گروه های آموزشی صنایع چوب و کاغذ، جنگلداری احیای مناطق خشک، محیط زیست و شیلات تشکیل شده در حال حاضر با بیش از 60 عضو هیئت علمی در بیش از 19 رشته تحصیلی از کارشناسی تا دکتری فعالیت های خود را در آموزش و پژوهش پیگیری و هم در تحقیقات و هم در تربیت نیروی انسانی نقش پررنگی دارد.

وی در خصوص مراسم بزرگداشت دکتر کریم ساعی گفت: چهارم دی ماه هر سال آیین بزرگداشت استاد کریم ساعی بنیانگذار علوم نوین منابع طبیعی مراسمی برگزار می شود و امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی در کرج برگزار می شود

مراسم بزرگداشت استاد کریم ساعی در کرج برگزار می شود