مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-20حوادث

پلیس راه با 70 تیم جاده های کرمانشاه را پایش می کند


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح زمستانی در سطح جاده های استان، گفت: استان در طول اجرای طرح با بکارگیری 70 تیم گشتی به صورت آشکار و نامحسوس جاده های استان را پایش خواهیم کرد.

- سرهنگ کیخسرو دستغیب، رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طرح زمستانی انتظامی ترافیکی پلیس راه تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی حضور پررنگ تیم های گشتی و همچنین تیم های امدادرسان در سطح جاده های به خصوص در گردنه های برفی استان را در قالب اهداف مهم این طرح برشمرد و گفت: پلیس راه استان در طول اجرای طرح با استفاده از 70 تیم گشتی به صورت آشکار و نامحسوس، جاده های استان را پایش می کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از حضور فعال تیم ها در گردنه های برف گیر همچون بیدسرخ کنگاور، مله ماس و خسروآباد سنقر، پلنگان روانسر، سرمیل سرپل ذهاب و قلاجه خبر داد و افزود: در طرح زمستانی، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیرچرخ برای تمامی خودروها (شخصی و عمومی) ضروری است و در صورت نداشتن اعمال قانون خواهند شد.

دستغیب در پایان، گفت: با توجه به بارش باران از روز گذشته تا به امروز در سطح راه های استان به رانندگان توصیه می شود با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی از عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا شاهد زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه با 70 تیم جاده های کرمانشاه را پایش می کند

پلیس راه با 70 تیم جاده های کرمانشاه را پایش می کند