مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-20اقتصادي

صدور تاکنون حدود 20 هزار حواله الکترونیکی دریافت کود یارانه ای در یزد


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اعلام کرد: طی سال زراعی گذشته تاکنون قریب به 20 هزار حواله الکترونیک به منظور دریافت کود یارانه ای برای کشاورزان در استان یزد صادر شده است.

- ایسنا/یزد سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد اعلام کرد: طی سال زراعی گذشته تاکنون قریب به 20 هزار حواله الکترونیک به منظور دریافت کود یارانه ای برای کشاورزان در استان یزد صادر شده است.

محمدحسن زارعیان در این باره تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه سال 1400 سامانه صدور حواله الکترونیک جهت تسهیل در روند دریافت کود توسط متقاضیان، جلوگیری از فروش غیرقانونی کودهای یارانه ای و پایش بهتر توزیع این کودها توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی راه اندازی شد.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس 19 هزار و 842 عدد حواله الکترونیکی صادر شده، بیش از پنج هزار و 700 تن انواع کودهای ازته، پتاسه و فسفاته توزیع شده است.

این مسئول افزود: بالاترین تعداد حواله صادر شده مربوط به شهرستان ابرکوه و خاتم است که نسبت به سایر شهرهای استان سطح کشت بالاتری را دارا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد، زارعیان در پایان خاطرنشان کرد: کشاورزان می توانند با حضور در مراکز جهاد کشاورزی سراسر استان، از میزان سهمیه خود در این رابطه آگاه شوند و جهت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور تاکنون حدود 20 هزار حواله الکترونیکی دریافت کود یارانه ای در یزد

صدور تاکنون حدود 20 هزار حواله الکترونیکی دریافت کود یارانه ای در یزد