مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-20سياسي

لزوم سیطره سبک زندگی اسلامی بر رنگ و لعاب فضای مجازی


فرهنگ اسلامی ایرانی بسیار ارزشمند و غنی است اما فقط قدری همت مسئولین فرهنگی را می طلبد تا وارد میدان عمل شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - حجت الاسلام رضا احمدوند*: پایبندی و وفاداری جامعه به ارزش ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مسیر، روحیه کنجکاوی و پرسشگری در نوجوانان و جوانان بستر مناسب برای ایجاد انگیزه و پیگیری و سوگیری به سمت ارزش ها را فراهم می سازد و از همین جاست که ارزش کار تربیتی و فرهنگی روی جوانان و نوجوانان مشخص می شود.

این جوانان و نوجوانان، جمعیتی هستند که اگر درست و منطقی با واقعیت ها و حقایقی که در زندگی انسان نقش مؤثری دارند، آشنا شوند با اشتیاق تمام آن را پذیرفته و در مقابش احساس مسئولیت می کنند و این همان گمشده امروز جامعه ما در زمینه پرورش و تربیت نوجوانان و جوانان است.

فرهنگ اسلامی و ایرانی به خاطر زیر ساخت های قوی و منطقی که دارد یکی از غنی ترین تمدن های بشری است اما این به تنهایی کافی نیست.

امروز همه ما وظیفه داریم تا در کنار بهره مندی از امکانات پیشرفته و مدرن در حفظ و نگهداری فرهنگ ایرانی اسلامی خود کوشا باشیم.

و البته در این راه نیز، خوشبختانه فرهنگ اسلامی ایرانی ما در این زمینه بسیار ارزشمند و غنی است و فقط قدری همت مسئولین فرهنگی را می طلبد که باید وارد میدان عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سیطره سبک زندگی اسلامی بر رنگ و لعاب فضای مجازی

لزوم سیطره سبک زندگی اسلامی بر رنگ و لعاب فضای مجازی