مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-20سياسي

110 فرزند یتیم در البرز به آرزوی خود رسیدند


به همت حامیان ایتام و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز جشن آرزوهای 110 یتیم برگزار شد.

- کرج- مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: به همت حامیان ایتام و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز جشن آرزوهای 110 یتیم برگزار شد.

محمد محمدی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برآورده کردن آرزوهای ایتام و فرزندان محسنین در قالب جشن آروزها یکی از رویدادهای این نهاد می باشد گفت: به همت حامیان اکرام، خیرین، مراکز نیکوکاری فرزندان شاهد، شهدای زندان ها، امام صادق (ع)، اتحادیه پوشاک و بانوان گرمدره در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز آرزوی 110 فرزند یتیم و محسنین استان برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد ضمن تشکر از خیرین و حامیان فرزندان که در این امر یاری رسان بودند گفت: جهت تهیه این اقلام 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که بخش از آن توسط کمیته امداد و بخشی توسط خیرین تأمین گردید.

وی افزود: عمده آرزوی این عزیزان دوچرخه، اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی، گوشواره بود که این اقلام تهیه و در این مراسم به این عزیزان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 فرزند یتیم در البرز به آرزوی خود رسیدند

110 فرزند یتیم در البرز به آرزوی خود رسیدند