مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:122022-12-20ورزشي

افتتاح دبیرخانه ملی «نشاط و اوقات فراغت» سمن های جوانان در گلستان


دبیر شبکه ملی نشاط و اوقاف فراغت سمن های جوانان کشور از راه اندازی دبیرخانه ملی این شبکه به میزبانی استان گلستان و به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد.

- به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان رخ داد: افتتاح دبیرخانه ملی نشاط و اوقات فراغت سمن های جوانان در گلستان ایسنا/گلستان دبیر شبکه ملی نشاط و اوقاف فراغت سمن های جوانان کشور از راه اندازی دبیرخانه ملی این شبکه به میزبانی استان گلستان و به همت معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد.

پوریا کشیری امروز سه شنبه 29 آذرماه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از استانهای دارای ظرفیت بالا در حوزه های مختلف از جمله سرمایه های انسانی به ویژه در حوزه جوانان است، اظهار کرد: جوانان گلستانی همواره در صحنه های مختلف نشان داده اند می توانند در صورت ایجاد بسترهای لازم برای توسعه در وسط میدان اقدامات شگرفی را به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه به منظور توانمندسازی و ارتقای تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان کشور، 14 شبکه ملی و تخصصی در موضوعات مختلف و به میزبانی و دبیری 14 استان کشور راه اندازی شده است، افزود: این موضوعات تخصصی شامل ازدواج و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرخانه ملی «نشاط و اوقات فراغت» سمن های جوانان در گلستان

افتتاح دبیرخانه ملی «نشاط و اوقات فراغت» سمن های جوانان در گلستان