مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-20سياسي

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود 95درصد هزینه کرد زکات در حوزه کمک به محرومین و در سرفصل های مهم معیشت، جهیزیه، تحصیل و درمان مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای زکات صایین قلعه گفت: اقدامات خوبی از طریق دبیرخانه شورای زکات استان زنجان در راستای ساماندهی، جمع آوری و هزینه کرد واجب الهی زکات انجام گرفته است.

صالحی با اشاره به حمایت مستمر و اثربخش ائمه جمعه در سطح استان در حوزه تبلیغ، ترویج، فرهنگ سازی و جمع آوری زکات ادامه داد: یکی از کارکردهای شورای زکات گفتمان سازی صحیح در حوزه فرهنگ پرداخت زکات است که موجب احیای این فریضه الهی در سطح استان زنجان شده است.

 دبیر شورای زکات استان زنجان با اشاره به ساماندهی 57 میلیارد تومان زکات در سطح استان از ابتدای سال تا پایان 8 ماه اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود 95درصد هزینه کرد زکات در حوزه کمک به محرومین و در سرفصل های مهم  معیشت، جهیزیه، تحصیل و درمان مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

وی همچنین افزود: قریب به 4 میلیارد تومان از زکات جمع آوری شده در حوزه ساخت مسکن محرومین هزینه شده است که امید داریم با همکاری بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه شد

95 درصد زکات در امور محرومین هزینه شد