مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-19سياسي

قاطع های سرداب امام زمان در آبادان ساخته به عراق منتقل شدند


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: بنا به درخواست تولیت حرم امامین عسکریین (ع) قاطع های سرداب امام زمان (عج) این حرم در شهر آبادان ساخته و به سامراء منتقل شدند.

- اهواز- رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: بنا به درخواست تولیت حرم امامین عسکریین (ع) قاطع های سرداب امام زمان (عج) این حرم در شهر آبادان ساخته و به سامراء منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکید بر آن داشتند و دارند اگر مؤمنان و متدینان و مسئولان فرهنگی به موقع آن را جدی می گرفتند و کار فرهنگی متقن انجام می شد، اوضاع کنونی پیش نمی آمد.

وی افزود: در سال جاری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان به پشتوانه مشارکت های مردمی تعهداتی در خصوص تأمین پشتیبانی های لازم از پروژه های توسعه ای بازسازی عتبات مقدسه به ویژه طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام، صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها تقبل کرده است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد: تاکنون چند ستاد از جمله ستاد شهرستان آبادان با 200 درصد و ستاد امیدیه با 130 درصد توانستند با جذب مشارکت های مردمی بیشترین آورده را در استان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطع های سرداب امام زمان در آبادان ساخته به عراق منتقل شدند

قاطع های سرداب امام زمان در آبادان ساخته به عراق منتقل شدند