مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-19سياسي

اراده کافی از سوی مسئولان برای رفع مشکل چادرنشینان وجود ندارد


وضعیت چادرنشینان در این شهرستان بسیار نامطلوب و نابسامان است و متأسفانه اراده و عزم کافی از سوی مسئولان برای رفع مشکلات آن ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام شعیب صالحی با اشاره به اینکه چادرنشینان بندر خمیر، کولی های سالانه ای هستند که در این منطقه در حدود 8 ماه از سال سکونت دارند، بیان کرد: این افراد اصالتاً خود را متعلق به بندر خمیر می دانند زیرا حدود 30 سال است که به این منطقه مهاجرت می کنند و حتی خیلی از آن ها سالیان سال است که در این منطقه ساکن شده اند.

این چادرنشینان در حاشیه شهر ساکن هستند و از امکانات رفاهی، بهداشتی، خدماتی، آب، برق، گاز و … محروم هستند و برای زندگی بسیار معذب و گرفتار هستند و سختی ها و مشکلات زیادی دارند.

خطیب جمعه بندر خمیر با اشاره به اینکه مشکل اصلی این است که این افراد به محل ثابتی برای زندگی و سامان بخشیدن و نظم دهی به زندگی شان نیاز دارند، اظهار داشت: در دوره ها و دولت های قبل، استانداران وقت و مسئولین کشوری وعده و عیدهای های فراوانی برای اهدای زمین به آن ها و ایجاد روستا داده اند اما متاسفانه تاکنون این وعده ها عملی نشده اند.

وی گفت: جمعیت این چادرنشینان قابل توجه است و به راحتی می توان برای محل زندگی آن ها شهرک و یا روستایی ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده کافی از سوی مسئولان برای رفع مشکل چادرنشینان وجود ندارد

اراده کافی از سوی مسئولان برای رفع مشکل چادرنشینان وجود ندارد