مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-19بين الملل

جامعه بین الملل اقدامات عملی برای توقف تجاوزات تل آویو اتخاذ کند


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که جامعه جهانی سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که جامعه جهانی سیاست یک بام و دو هوا را کنار بگذارد و برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با تور وینسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه درباره تجاوزات روزافزون صهیونیست ها دیدار کرد.

اعضای هیئت حماس و وینسلند در این دیدار درباره موضوعات مختلف و در رأس آن تهدیدات علیه فلسطینیان، قدس و مسجدالاقصی در سایه کابینه جدید رژیم صهیونیستی و برنامه های نژادپرستانه در معرض آن هستند، بحث و تبادل نظر کردند.

هیئت حماس در این دیدار بر حق مردم و احزاب فلسطین برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید و بیان کرد که سیاست ها و اقدامات تحریک آمیز در قدس و مسجد الاقصی، وضعیت را به سمت خارج شدن از کنترل پیش می برد.

حماس همچنین تاکید کرد: غزه و ساکنان بخشی از سرزمین بزرگ فلسطین هستند و با خشم فراوان اتفاقات تمام مناطق فلسطین و به ویژه قدس، کرانه باختری اشغالی و اراضی اشغالی 1948 را زیر نظر دارند و برغم محاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه بین الملل اقدامات عملی برای توقف تجاوزات تل آویو اتخاذ کند

جامعه بین الملل اقدامات عملی برای توقف تجاوزات تل آویو اتخاذ کند