مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-19سياسي

اجرای 3000 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران


فرمانده سپاه کربلا مازندران از سازماندهی پنج هزار گروه جهادی در استان خبر داد و گفت: سه هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی در استان با اشاره به سازماندهی پنج هزار گروه جهادی در استان گفت: این گروه های در زمینه های عمرانی، درمانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و غیره سازماندهی شدند.

وی با اشاره به طراحی و اجرای پروژه های مختلف توسط گروه های جهادی گفت: از سال 1399 تاکنون بیش از دو هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی شامل مسکن محرومان، ساخت جاده، پل روستایی، آبرسانی و غیره در استان اجرا و بهره برداری شده است.

وی گفت: برای اجرای دو هزار پروژه بهره برداری شده 900 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و همچنین سه هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در دست اجرا است و رفع مشکل آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان در دستور کار قرار دارد.

سردار مسلمی یادآور شد: در سال جاری 200 روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند وبیش از 330 میلیارد تومان در این زمینه اعتبار صرف می شود.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: آبرسانی به 800 روستا نیز در دو سال آینده در استان هدفگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3000 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران

اجرای 3000 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران