مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-19اجتماعي

افزایش درصد تاثیر دروس عمومی برای سنجش ورود متقاضیان به دانشگاه


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از افزایش درصد تاثیر دروس عمومی را برای سنجش ورود متقاضیان به دانشگاه خبر داد و گفت: سهم دروس عمومی در این حوزه به 30 درصد خواهد رسید .

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از افزایش درصد تاثیر دروس عمومی را برای سنجش ورود متقاضیان به دانشگاه خبر داد و گفت: سهم دروس عمومی در این حوزه به 30 درصد خواهد رسید .

عباس سلطانیان 28 آذرماه در همایش دانش افزایی مدیران متوسطه دوم نظری استان مرکزی اظهار کرد: در سال های متمادی که در بخش های مختلف خدمت کرده ام عامل موفقیت بسیاری از مدیران را تمرکز در سه موضوع در اجرای برنامه های آنها دیدم .

وی با بیان اینکه اولین نکته داشتن باور و بصیرت نسبت به برنامه است.

مدیران اگر می خواهند برنامه ای را اجرا کنند اول باید خودشان به باور و بصیرت لازم درخصوص آن برنامه برسند، گفت: نکته دوم شناسایی ذینفعان و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای است به این معنا که اگر طرحی یا برنامه ای به منطقه آمد، باید ذینفعان آن برنامه را شناسایی کرده و صلاحیت حرفه ای آنها را ارتقا بخشیم.

نکته سوم نیز ایجاد بسترها و زمینه های لازم برای اجرای برنامه است چراکه ما به هیچوجه نمی توانیم بدون امکانات و بسترهای مورد نیاز، برنامه های لازم را اجرایی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درصد تاثیر دروس عمومی برای سنجش ورود متقاضیان به دانشگاه

افزایش درصد تاثیر دروس عمومی برای سنجش ورود متقاضیان به دانشگاه