مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-19سياسي

عضو مجلس خبرگان رهبری: قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد


حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است؛ زیرا حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب و عفاف و غیرت زن ایرانی کوتاه نمی آید.

- حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است؛ زیرا حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب و عفاف و غیرت زن ایرانی کوتاه نمی آید.

رسا نوشت: نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است، گفته بر اساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد.

عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جلسه سخنرانی جهاد تبیین شهرستان بندر امام خمینی(ره) با اشاره به بحث حجاب و عفاف و سیاست های نظام در این باره گفت: حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است؛ زیرا حجاب از ضروریات دین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه از مسئله حجاب و عفاف و غیرت زن ایرانی کوتاه نمی آید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برنامه نظام اسلامی برای حجاب و عفاف این است که به لطف الهی نهادهایی مشخص با قاطعیت براساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف را در کشور اجرایی و عملیاتی خواهند کرد.

وی ادامه داد: نقطه ضعف غرب بحث از زنان با کرامت، باحجاب و دانا و توانا است و زنان با حجاب و عفاف فرهنگ غربی را به چالش کشیده اند؛ به گونه ای که در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان رهبری: قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد

عضو مجلس خبرگان رهبری: قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد