مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-19سياسي

برنامه ویژه دولت برای هزار جریب نکا/ فرمانداران محور جریان انقلاب باشند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: زمانی که به محرومیت مناطقی نظیر هزار جریب فکر میکنم خواب از چشمانم می رباید لذا باید برنامه ویژه ای برای این مناطق داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نشست هم اندیشی فرمانداران شرق مازندران به میزبانی شهرستان نکا به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و جمعی مدیران ستادی استانداری در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

روح الله سلگی با اشاره به ماموریت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .

که در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی دارای تنوع و پیچیدگی است، اظهار کرد: بخش های مختلف و متعدد وظایف این حوزه که چالش هایی عمدتا بهمراه دارد را با فرمانداران این منطقه به گفتگو و هم اندیشی گذاشتیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه نشست منطقه ای فرمانداران شرق مازندران با اشاره به اینکه این نشست های منطقه ای در غرب، شرق و مرکز استان ادامه خواهد داشت، افزود: در این نشست ها در بخش های مختلف اعم از مقابله با موادمخدر، قاچاق کالا و ارز، حوزه های اجتماعی و .

گفتگو و تبادل نظر می شود.

وی ادامه داد: از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم برای تابستان سال 1402 در حوزه های فرهنگی را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه ها و پیشنهادهای فرمانداران مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه دولت برای هزار جریب نکا/ فرمانداران محور جریان انقلاب باشند

برنامه ویژه دولت برای هزار جریب نکا/ فرمانداران محور جریان انقلاب باشند