مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-19اقتصادي

راه اندازی نمایشگاه دائمی و تخصصی صنعت کفش در هیدج


صنعت کفش هیدج صاحب نمایشگاه تخصصی و دائمی می شود.

- محمد نجفی ظهر امروز (28 آذر ماه) در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر هیدج با بیان اینکه هیدج یکی از پرظرفیت ترین و با پتانسیل ترین شهرهای استان است، اظهار کرد: هر اتفاق خوبی که در شهرهای به وقوع می پیوندد مدیون مردم آن شهر است.

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی شهرداری هیدج طی سال های گذشته، عنوان کرد: از مهم ترین این مشکلات می توان به کوتاه بودن عمر مدیریت شهری، کاهش درآمدهای شهرداری با حاکم شدن کرونا و کاهش کمک های دولتی اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه در زمان تحویل شهرداری هیدج، 10 میلیارد تومان بدهی داشتیم، اضافه کرد: در آبان سال 1400 حدود 70 درصد اعتبارات سهم امور جاری و 30 درصد سهم امور عمرانی بود.

وی با بیان اینکه یکی از محل های درآمدی شهرداری هیدج مجموعه لاله است که طی سال های اخیر به علت کرونا زیان ده شده بود، تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر درآمد این مجموعه چهار برابر افزایش یافته است.

شهردار هیدج با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در شهر هیدج از جمله ساختمان آتش نشانی که از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی برخوردار بود، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ساختمان آتش نشانی هیدج در مراحل پایانی قرار داشته و آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نمایشگاه دائمی و تخصصی صنعت کفش در هیدج

راه اندازی نمایشگاه دائمی و تخصصی صنعت کفش در هیدج