مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-19سياسي

کتب سه گانه علوم شناختی رونمایی می شود


«تکنیک های پایه علوم شناختی در رسانه»، «ساعت 24:01؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 3» و «روایت رنگ ها؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 2» فردا در سازمان صداوسیما رونمایی می شوند.

- تکنیک های پایه علوم شناختی در رسانه ، ساعت 24:01؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 3 و روایت رنگ ها؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 2 فردا در سازمان صداوسیما رونمایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سه کتاب تکنیک های پایه علوم شناختی در رسانه ، ساعت 24:01؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 3 و روایت رنگ ها؛ جنگ های ترکیبی رسانه و علوم شناختی 2 سه شنبه 29 آذر در صدای جمهوری اسلامی ایران رونمایی می شود.

علیرضا داودی، نویسنده کتب سه گانه علوم شناختی در ساحت رسانه گفت: علوم شناختی در ایران عمدتاً در حوزه اعصاب و روان، پزشکی، پیراپزشکی و هوش مصنوعی به کار گرفته می شود، اما هیچ مؤسسه، سازمان یا فردی به کاربرد این دانش، تکنیک ها، روش ها، مدل ها و قابلیت های آن در حوزه رسانه، ارتباطات و علوم اجتماعی نپرداخته است، از این رو می توان آن را نوپدید دانست.

وی اوج قدرت و تأثیرگذاری علوم شناختی را در ارتباط با مخاطب دانست و بیان کرد: چهار ساحت در حوزه رسانه های نوپدید در دنیا مطرح است که شامل ارتباط میان مسئولان با مردم، مردم با مسئولان، مردم با مردم و مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب سه گانه علوم شناختی رونمایی می شود

کتب سه گانه علوم شناختی رونمایی می شود