مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-19اقتصادي

آموزش صفر تا صد یک شغل به متقاضیان اشتغال در مناطق محروم


بنیاد برکت فیلم های آموزشی مربوط به اشتغال را تولید و در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سیدمحسن کالوندی،دبیر کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت ضمن اعلام این خبر که بنیاد برکت  فیلم های آموزشی مربوط به اشتغال را تولید و در اختیار کارآفرینان قرار می دهد، افزود: فیلم ها و موشن گرافی های آموزشی مربوط به رسته های شغلی مختلف و راه اندازی مشاغل در اختیار کارآفرینان و متقاضیان اشتغال در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: این فیلم ها بر روی تارنماهای بنیاد برکت و کمیته تحقیق و توسعه این بنیاد بارگذاری شده است و کارآفرینان و علاقه مندان به اشتغال زایی می توانند برای تماشا و دانلود فیلم ها به این تارنماها مراجعه کنند.

  دبیر کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت خاطرنشان کرد: شبکه مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت نیز این فیلم ها را در اختیار کارآفرینان قرار می دهند.

همچنین موشن گرافی های تولید شده که زمان کمتری دارند، در فضای مجازی و صفحات متعلق به بنیاد برکت در شبکه های اجتماعی مختلف بارگذاری می شوند.

کالوندی هدف از تولید این فیلم ها را آموزش کارآفرینان و متقاضیان اشتغال در مناطق هدف بنیاد برکت عنوان کرد و افزود: کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت پیش از این، 36 عنوان کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش صفر تا صد یک شغل به متقاضیان اشتغال در مناطق محروم

آموزش صفر تا صد یک شغل به متقاضیان اشتغال در مناطق محروم