مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-19اقتصادي

بهره برداری از 3 هتل در استان اردبیل تا پایان سال آغاز می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افتتاح 8 پروژه گردشگری از جمله 3 هتل در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فردین عینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره برداری از 8 پروژه گردشگری استان اردبیل تا پایان سال جاری آغاز می شود که با افتتاح این پروژه ها ظرفیت مهمی به زیرساخت های گردشگری استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: 3 هتل، 3 مجتمع گردشگری، یک مهمان پذیر و یک محوطه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 6هزار و 600میلیارد ریالی جزو پروژه هایی هستند که طی 3 ماه آینده به بهره برداری می رسند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: برای این پروژه ها 273 نفر اشتغال زایی پیش بینی شده است که با افتتاح آن ها 394 تخت نیز به ظرفیت واحدهای اقامتی استان افزوده می شود.

عینی گفت: با شروع رویداد اردبیل 2023 -پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو- توسعه زیرساخت های گردشگری استان اردبیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش می کنیم با حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران، پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 هتل در استان اردبیل تا پایان سال آغاز می شود

بهره برداری از 3 هتل در استان اردبیل تا پایان سال آغاز می شود