مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:012022-12-19سياسي

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل تحریم داروهای بیماران پروانه ای


حجت الاسلام مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ماموریت داده شده به وزات راه و شهرسازی مبنی بر احداث یک میلیون مسکن به صورت سالانه اظهار کرد: در این حوزه یک حجم بزرگی از نیازها انباشته شده است که با رای اعتمادی که به کزیر جدید داده شده مطالبه اصلی و مهم ما پیگیری و تامین مسکن، طبق برنامه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری تامین یک میلیون مسکن به صورت سالانه افزود: بخش عمده و مهم تحقق این هدف، تسهیلات بانکی است که نیاز به هماهنگی بین بخش ها و وزارتخانه های مختلف دارد.

وی ایجاد هماهنگی در دولت برای در اختیار گرفتن امکانات به ویژه تسهیلات بانکی را از ماموریت های مهم وزیر راه و شهرسازی عنوان و تصریح کرد: این هماهنگی برای تحقق تولید یک میلیون مسکن در سال یک ضرورت محسوب می شود، ضمن اینکه بخشی از تامین مسکن هم مربوط به بخش خصوصی است که تحقق آن هم نیازمند تامین امکانات، صدور مجوز و تسهیلات است.

باقری یکی از چالش های مهم مجلس را در حوزه نظارت همین موضوع مسکن دانست و ادامه داد: با حسن سابقه مدیریت وزیر جدید و تعهد رییس جمهور به انجام هماهنگی، امیدوارم برنامه تولید یک میلیون مسکن به صورت سالانه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل تحریم داروهای بیماران پروانه ای

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل تحریم داروهای بیماران پروانه ای