مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-19اقتصادي

بورس در چه صورتی با پمپاژ پول مواجه می شود؟


بورس در صورت از بین رفتن دو نگرانی مهم نرخ بهره بانکی و بودجه می تواند به ادامه صعود قدرتمند خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاخص کل بورس در دو ماه اخیر توانسته بازده خوبی داشته باشد و طبق تصویر زیر بیش از 18 درصد رشد کند.

حال شاخص با ورود به ناحیه مقاومتی یک میلیون و پانصد هزار تا یک میلیون و 600 قرار گرفته و برای عبور از این ناحیه نیاز به یک محرک قوی دارد.

شاخص کل بورس، اما در مدت زمان هفتگی توانسته است وارد ناحیه مقاومتی شود و صعود خوب بورس در معاملات روز یکشنبه با ارزش معاملات خرد بالای 6 هزار میلیارد تومان نوید روزهای سبز بورس را داد که البته این صعود در معاملات روز دوشنبه با اما و اگرهایی مواجه شد.

در معاملات دوشنبه بازار سرمایه، شاخص کل اما با اما و اگرهای افزایش نرخ بهره که توسط رییس کل بانک مرکزی در نشست خبری روز گذشته انجام شد مواجه شده و امروز با افزایش عرضه و رشد بسیار خفیف 2 هزار واحدی مواجه است.

در هفته جاری نگرانی فعالان بازار سرمایه افزایش نرخ بهره بوده و با تکذیب این خبر توسط سخنگوی اقتصادی دولت می تواند بورس دوباره صعودی شود، البته باید در نظر گرفت، در هفته های بعد بودجه در مجلس رونمایی شده و بحث های مهمی مانند نرخ خوراک صنایع به ویژه پتروشیمی ها می تواند بورس را با نوسان مثبت یا منفی مواجه کند، اما در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در چه صورتی با پمپاژ پول مواجه می شود؟

بورس در چه صورتی با پمپاژ پول مواجه می شود؟