مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-19اقتصادي

کرونا در چینن ترمز «آواتار» را کشید


فیلم جدید «آواتار» در بین بینندگان چینی که آن را دیده اند به شدت مورد استقبال قرار گرفته اما نگرانی در مورد شرایط بهداشت عمومی و کرونا باعث فروش کمتر از انتظار این فیلم در سینماهای چین شده است.

- فیلم جدید آواتار در بین بینندگان چینی که آن را دیده اند به شدت مورد استقبال قرار گرفته اما نگرانی در مورد شرایط بهداشت عمومی و کرونا باعث فروش کمتر از انتظار این فیلم در سینماهای چین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، آواتار راه آب در چین در آخر هفته با فروش 57.

1 میلیون دلار اکران شد، فروشی آغازین که بازگشتی قهرمانانه برای هالیوود در بازار متلاطم چین به حساب می آید، اگر فیلم توسط فیلم ساز دیگری غیر از جیمز کامرون ساخته شده بود.

بر اساس برآورد اولیه و علاقه مخاطبان چینی پیش بینی می شد که آواتار 2 با بیش از 100 میلیون دلار در چین افتتاح شود اما به نظر می رسد شیوع فزاینده کووید-19 در پکن و سایر شهرهای بزرگ باعث کاهش استقبال مخاطبان شده و تحلیلگران اکنون بر این باورند که عملکرد فیلم به جای یک فروش آغازین بزرگ، با آکران طولانی مدت مشخص خواهد شد.

رنس پاو ، مدیر عامل منطقه ای شرکت مشاوره گیشه Artisan Gateway می گوید: صنعت سینمای چین تحت تأثیر کووید و با تأثیر قابل توجهی بر برآوردهای اولیه به کار خود ادامه می دهد و این شامل بی میلی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در چینن ترمز «آواتار» را کشید

کرونا در چینن ترمز «آواتار» را کشید