مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-19بين الملل

شورای ریاستی لیبی از نشست مقدماتی کنفرانس آشتی در ژانویه خبر داد


پس از ابتکارعمل سازمان ملل برای حل بحران سیاسی در لیبی، شورای ریاستی این کشور اعلام کرد که نشست مقدماتی کنفرانس ملی آشتی هشتم ژانویه (18 دی) در طرابلس برگزار می شود.

- پس از ابتکارعمل سازمان ملل برای حل بحران سیاسی در لیبی، شورای ریاستی این کشور اعلام کرد که نشست مقدماتی کنفرانس ملی آشتی هشتم ژانویه (18 دی) در طرابلس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، طبق بیانیه شورای ریاستی لیبی، در دیداری در طرابلس با حضور عبدالله اللافی، عضو این شورا همراه با چند تن از اعضای کمیته مشورتی طرح آشتی ملی و جان کلود جاکوسو، رییس هیئت اتحادیه آفریقا و وزیر خارجه کنگو اعلام شد که قرار است نشست مقدماتی کنفرانس ملی آشتی از هشتم تا دوازدهم ژانویه در شهر طرابلس برگزار شود.

در ادامه این بیانیه آمده است، به همه طرف های شرکت کننده در روند سیاسی تاکید شد که نماینده خود در این نشست را که شامل تمامی گروه های مردم لیبی بدون حذف هیچ یک از آنها است، انتخاب کنند.

همچنین شرکت کنندگان در این نشست درباره اقدامات عملی که کمیته مقدماتی در نشست های اخیر خود برای برگزاری نشست مقدماتی کنفرانس آشتی ملی تصویب کرد، گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ریاستی لیبی از نشست مقدماتی کنفرانس آشتی در ژانویه خبر داد

شورای ریاستی لیبی از نشست مقدماتی کنفرانس آشتی در ژانویه خبر داد