مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-19پزشكي

عصاره مخمر برای مکمل غذایی دام و طیور در کشور تولید شد


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان مخمری را به عنوان مکمل غذایی دام و طیور تولید کرد که این محصول نیز به اتحادیه اروپا معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه متخصصین بر این باورند که سلامت و مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری زا مستلزم تغذیه مناسب و استفاده از مکمل های غذایی و خارج کردن مواد شیمیایی از چرخه زندگی جهت بالا بردن سیستم ایمنی است.

محیط داخلی دستگاه گوارش محل مناسبی برای فعالیت فلور طبیعی و مفید بدن است، از این رو تقویت این باکتری ها می تواند مانع از جایگزینی باکتری های مضر در دستگاه گوارش شود و همچنین در افزایش جذب مواد غذایی و بالا بردن ضریب رشد کمک می کند.

یکی از شرکت های دانش بنیان نسبت به تولید این مخمر برای کاربرد در جیره غذایی دام و طیور اقدام کرده است.

با توجه به خصوصیات و مواد مغذی موجود در عصاره مخمر، این ماده در تغذیه طیور جهت جوجه های گوشتی، مرغ های مادر و تخم گذار و پرورش بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این مخمر در جیره غذایی دام و طیور موجب توسعه پرزهای روده و افزایش سطح جذب مواد غذایی جیره، بهبود رفتار طیور در زمان ایجاد استرس محیطی، کاهش ضریب تبدیل خوراک در یک دوره پرورش با افزایش جذب مواد مؤثر توسط روده و افزایش متابولیسم داخل سلولی در طیور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصاره مخمر برای مکمل غذایی دام و طیور در کشور تولید شد

عصاره مخمر برای مکمل غذایی دام و طیور در کشور تولید شد