مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-19سياسي

پتانسیل های خداآفرین برای استفاده درمسیر توسعه مغفول مانده است


فرماندار خداآفرین با بیان اینکه پتانسیل های خداآفرین برای استفاده در مسیر توسعه مغفول واقع شده است، گفت: این شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نکونام صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خداافرین عملکرد مسئولان شهرستان را مطلوب و رضایت بخش ارزیابی کرد و در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی بودجه و جذب حداکثری اعتبارات برای شهرستان شد و افزود: با هزینه کرد اصولی می توان به توسعه دست یافت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پتانسیل های خداآفرین برای استفاده در مسیر توسعه مغفول واقع شده است تاکید کرد: مدیران ادارات مطابق قانون باید برنامه های بلند مدت پنج ساله برای توسعه هفتم طراحی، تدوین و ارائه کنند.

فرماندار خداآفرین طراحی برنامه قابل اجرا را چراغ راه آینده توصیف کرد و گفت: برنامه ریزی مناسب به منظور گذر از وضع موجود به وضع مطلوب است که باید با دقت انجام شود.

نکونام در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آغاز فصل سرما بر آماده باش بودن تمامی ادارات به ویژه راهداری با ماشین آلات و امکانات، ارائه خدمات هتلینگ و مشاوره به مادران باردار بویژه در مناطق صعب العبور توسط شبکه بهداشت، پاسخ به استعلامات از سوی ادارات ظرف مدت 15 روز، شناسایی آسیب های معادن، برنامه ریزی برای مناسبت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های خداآفرین برای استفاده درمسیر توسعه مغفول مانده است

پتانسیل های خداآفرین برای استفاده درمسیر توسعه مغفول مانده است