مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 09:562022-12-19سياسي

اگر معنای زندگی را گم کرده اید بخوانید/با این انگیزه ها زندگی تان را بسازید


افراد زیادی هستند که علی رغم داشتن منابع مادی و امکانات زیاد اما احساس خوشبختی نمی کنند و حتی گاه دست به از بین بردن خود می زنند اما در مقابلش کسانی که شاید شرایط مادی خوبی هم نداشته باشند اما احساس شادی درونی دارند.

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی:به افرادی که دور و برمان زندگی می کنند، چقدر دقت می کنید؟ کدام یک خوشحال تر و کدام عصبی تر و ناراحت تر هستند و مدام شکوه و گلایه می کنند؟  آیا تنها شادی و خوشحالی آنها به مسائل مالی ارتباط دارد یا اگر مشکل مالی هم نداشته باشند باز هم حالشان بد است و اگر با آنها به صحبت و درددل بنشینیم، مدام از زمین و زمان گلایه می کنند و در واقع خودشان هم نمی دانند که چه می خواهند؟ سال ها پیش دوستی داشتم که از نظر شرایط خانوادگی کاملا معمولی بود.

دارای چند خواهر و برادر قد و نیم قد و پدری که سخت مشغول کار بود اما این خانواده به شدت خوشحال بودند و زمانی که از او  با تعجب پرسیدم شما که شرایط مالی خیلی خوبی ندارید و خیلی مسائل و بحران ها را تحمل می کنید، چه چیز باعث می شود که حال خوبی در زندگی داشته باشید؟ او هم پاسخ داد که من و خانواده ام می دانیم از زندگی چه می خواهیم و این می دانیم چه می خواهیم همان معنای زندگی استٰ؛ همان که امروزه از سوی نوجوانان و جوانانمان گم شده است، همان دلیلی که باعث می شود برخی جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر معنای زندگی را گم کرده اید بخوانید/با این انگیزه ها زندگی تان را بسازید

اگر معنای زندگی را گم کرده اید بخوانید/با این انگیزه ها زندگی تان را بسازید