مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 05:352022-12-19اقتصادي

واریز مابه التفاوت قیمت کلزا به حساب کشاورزان خوزستانی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مابه التفاوت کلزاکاران استان که محصول کلزای سال 1401_1400 آن ها توسط شرکت روغن کشی مارگارین خریداری شده بود پرداخت شد.

- تورج نوروزی در گفت و گو با ایسنا در خصوص واریز مابه التفاوت بهای کلزا به کلزاکاران استان اظهار کرد: با پیگیری هایی که توسط مقام عالی وزارت، معاون وزیر در امور زراعت، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مجموعه های ملی و استانی صورت گرفت، مابه تفاوت کلزاکاران استان که محصول کلزای سال 1401_1400 آن ها توسط شرکت روغن کشی مارگارین خریداری شده بود پرداخت شد.

وی افزود: 22 هزار و 160 تن کلزا توسط شرکت مارگارین از کلزاکاران استان به قیمت کیلوگرم 15 هزار تومان به علاوه 8 هزار و500 تومان مابه تفاوت که وزیر اعلام کرده بود خریداری شد که مابه تفاوت آن واریز نشده بود و این مابه تفاوت در حال حاضر پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص مبلغ مابه التفاوت که به کلزاکاران استان پرداخت شده است، تصریح کرد: کل مبلغ مابه التفاوت پرداخت شده توسط شرکت مارگارین 188 میلیارد و 404 میلیون تومان است که به حساب بیش از 4 هزار کشاورز کلزاکار استان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز مابه التفاوت قیمت کلزا به حساب کشاورزان خوزستانی

واریز مابه التفاوت قیمت کلزا به حساب کشاورزان خوزستانی