مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 02:012022-12-18سياسي

وطن دوستی حتی در دورترین نقاط وجود دارد/ دهه هشتادی ها تافته جدا بافته نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،دشمنی ها و توطئه های استکبار تمامی نداشته و طی دهه های گذشته هر لحظه و ثانیه به شکلی خواستند نشان دهند مردم کنار انقلاب نیستند ولی هر کاری که آنان این دروغ بزرگ را گفتند مردم ما نشان دادند نه تنها دور نیستند بلکه این ارزش های انقلاب اسلامی است که در وجود و بطن و جان شان رخنه کرده است.

این بار دشمنان دهه هشتادی ها و نودی ها ما را نشانه گرفتند اما باز این توطئه هم پوچ درآمد و فرزندان این مرزوبوم نشان دادند که اینها هم از تبار محمدحسین فهمیده ها هستند، هم آنان که در روزهای جنگ وارد میدان شدن و اکنون نیز در جنگ ترکیبی پابه میدان هستند.

*اهمیت تفکر بسیجی محمدحسین پویانفر رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، می گوید: تفکر بسیجی جهاد در راه خدا است در واقع عنصر اصلی بسیج، جهاد در راه خدا است که این جهاد به عنوان دیدگاه نظامی نیست بلکه حیطه گسترده ای دارد.

بسیج با همان نیروهای مردمی از مردم برای مردم به جهاد می پردازد و می توان گفت بسیج محدود به زمان و مکانی نیست بلکه بسیجی در هر سنگری پای هدفش می ایستد.

*دهه هشتادی ها در سنگرهای علمی رییس مجمع علوی بسیج دانش آموزی مازندران بیان می کند: مقام معظم رهبری از نظم نوین جهانی و تمدن اسلامی صحبت کردند که همین نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وطن دوستی حتی در دورترین نقاط وجود دارد/ دهه هشتادی ها تافته جدا بافته نیستند

وطن دوستی حتی در دورترین نقاط وجود دارد/ دهه هشتادی ها تافته جدا بافته نیستند