مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-18سياسي

حوادث اخیر کشور هشداری برای نظام تعلیم و تربیت بود


آنچه در حوادث اخیر رخ داد، هشداری برای نظام تعلیم و تربیت بود و نشان داد بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم.

- قم- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آنچه در حوادث اخیر رخ داد، هشداری برای نظام تعلیم و تربیت بود و نشان داد بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی طهرانچی عصر یکشنبه در همایش تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه و گردهمایی مسئولان دبیرخانه های استانی همکاری مشترک حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن همایش دارالولایه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: بحث وحدت حوزه و دانشگاه موضوع مهمی است و در این راستا اقداماتی از سوی این دو نهاد صورت گرفته، اما کارهای انجام نشده بسیاری نیز وجود دارد و ضرورت دارد که از مباحث گفتاری فاصله گرفته و وارد عرصه عمل شویم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: آنچه در ماه های اخیر رخ داد، هشداری برای نظام تعلیم و تربیت در دانشگاه و مدرسه بود که این امر نشان داد، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم.

طهرانچی ابراز داشت: آنچه که در این ایام در فضای دانشگاه دیدیم، کنشگری جوانان و نوجوانان متأثر از سبک زندگی غربی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر کشور هشداری برای نظام تعلیم و تربیت بود

حوادث اخیر کشور هشداری برای نظام تعلیم و تربیت بود